Sunday, September 14, 2008

Girls Night Out 13093008

It was Ms.Soong's idea. The girl who gave up clubbing sacrifice her time for my birthday celebration. Hmmm..I'll remember..I'll remember...

I don't remember when was the last time we had GNO together. Yesterday night was fun and we couldn't stop talking as we have lots of story to tell. Caryn, cepat-cepat come back so that we can hang-out together ! *smile*
Can see my-semakin-kembang face?hahaha..o m g ! I seriously need to do something during my mid-sem break.
After kena jeling by the staff there, we finally lefted Kensington.
Since we didn't get to take any picture at Kensington, we ended up taking pictures at Era Square. ahaha..You all shouldn't laugh at us because you guys did the same thing before. Remember the year 2006/2007 countdown ?




Last but not least.
Terima kasih banyak-banyak kerana meluangkan masa anda semua untuk saya.
I do appreciate it very much.
I'm very happy and I think that we should go out more often..
hahha...
yes..yes..especially next weekend when cy and cs are back to Msia.

The End

With love,
xinhui

6 comments:

darryl said...

GNO... no guys to celebrate for you is it? dont name it so exclusive la.. HAHAHA.. wait till i go back then no more GNO.. XD

IuhniX said...

hahaha..when u're back..u will be the ONLY guy ! u r used to it right ?lol

genieve said...

So my name tak ada la.

tak mengapa. mingjie, we celebrate together lor.
ppl tak incl kami la.

btw, who is cy and cs?

♥ Sing Tian ♥ said...

ehhh I'm so proud you posted my retarded picture. LOL

cy and cs are CHEE YANG & CHOON SIONG! haha.

ohhh someone's merajuk-ing cos her name is not in.

OKAYlar, GENIEVE was there too. but she didnt wanna take a picture cos she didnt put her make up on"

hahaaaa.

iuhnix said...

yeah..Genieve and ming jie were next to us right ?

ryn said...

haha...im going home sooooonn...... i wan go stay in some1's uni... who will take meeeeeee?????????????